7.1.11

UM & KK8

Hari ini genap sehari aku kembali ke UM selepas bercuti (sambil bekerja) lebih sebulan.
Aku sendiri tau, banyak benda yang perlu diselesaikan sementelah aku belum sempat lagi daftar subjek, bayar yuran kolej & pengajian, langsai hutang-piutang dan banyak lagi. 

Saat aku melangkah masuk ke dalam garuda Air-Asia semalam, hati dipagut rasa sayu yang amat.

Namun, aku masih tersenyum puas kerana sempat memahat memori yang begitu indah bersama teman dan keluarga yang sentiasa menyayangi dan memberikan semangat agar terus berjaya. 

Buat mak Usu Saloma, maaf banyak-banyak. 
Tak sempat mengucup tangan dan ucap salam selamat tinggal.
Iboh kecik ati. Makseh banyak-banyak!
Seperti katanya, "Ikhlas setiap pekerjaan, berkat dibalas Allah. "
Amin.

Kini aku kembali mengharung dunia kampus.
Bersama teman-teman seperjuangan, yang memadam resahku pada nusa Kenyalang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan